En låång siesta!

I dag hade jag så gudomligt tråkigt, Tindra sov en siesta mellan 11.30 och 14.15 ungefär.
Och jag trodde jag skulle dö. och en cigg hade jag och jag visste inte när kiosken stängde. Men till slut fick jag veta att det va kl 15. Men den där ciggen hade jag i flera timmar iaf.. haha, sen när Tindra väl vaknade och vi klädde på oss och skulle gå så skulle jag ta plånboken från väskan, och där låg det en hel cigarett.. haha, vilka problem man har! När vi kom in på kiosken va det ingen i kassan, så jag antog att människan va i spelhörnan. Men jag trodde inte "kioskis" skulle jobba, varför vet jag inte.. jag hämtade en festis till Tindra och traskade fram mot kassan, och då kom "kioskis" lunkande från spelhörnan.  jag fick ett överaskat glatt leende och ett "Näämen Heej!" Små surrade lite. Sen på hem vägen gick man med ett fånigt leende på läpparna.
Och det som gör honom lite mer intressant är att jag vet ingenting om honom!
Det enda jag vet är vart han jobbar och att han inte har nån ring! haha...

Efter kiosken vart det lekparken tills det kom en regn skur, då begav vi oss in.
Sen kom mamma och Ulf och tyckte jag skulle bjuda på mat. så vi for på Ica och handlade lite.
Så det blev fläskfilé och klyftpotatis med sås. men det va ju inte jag som lagade den.. haha!
Det fick räcka att jag handlade det som behövdes!

Nää, nu blir det sängen!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

tänk om kioskis skulle hitta din blogg , haha !

2008-04-27 @ 22:17:06
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Carrolixeen

haha värsta kul det skulle vara

2008-04-27 @ 22:57:18
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0