Ett svart hål?

Nu hade jag tänkt göra det roligaste som finns, betala räkningar! haha..
har tänkt att göra det i flera dagar, men det ha inte blivit av än. Ähh, huvudsaken dom blir betalda i tid.
Har även raggat skjuts till Ica Maxi, så då blir det till att åka och stor handla efter jag har hämtat Tindra på dagis.
Det är så trevligt att handla, kanske blir en sväng in på birsta också. Måste köpa mig nya byxor, dom jag har, har blivit alldeles för stora. och glad är jag för det =)
Måste även köpa en massa nya byxor till gumman, hennes byxor verkar försvinna i nåt svart hål i garderoben! Jag fattar inte vart alla hennes byxor har tagit vägen. Hon som har haft så otroligt mycket byxor, nu finns det kanske 3-4 par. och en massa massa jeans, som jag inte tycker om att hon använder. Tycker det blir så stelt och obekvämt för henne. Det är ett mysterium för mig. Och nej, dom har inte försvunnit på dagis, jag är alltid så noga med att jag får hem kläderna vi har tagit dit. och dessutom va det innan dagis byxorna började försvinna.


Satt och läste inne på Aftonbladet förut om hon som varit inlåst i 24 år.
Vilken jävlulsk sinnessjuk äcklig vidrig jävla människa den där jävla pappan är! Hua!
Och stackars barnen, som aldrig ens sett dagsljus! Saker som vi tar förgivet, har dom aldrig ens sett!
Medans vi går och klagar på att det är för varmt, för kallt det är irriterande med solen i ögat osv osv...
Så har dom aldrig ens sett solen, inte månen, inte stjärnorna och inte fått gå barfota i gräset en härlig sommardag!
Och dessutom att aset hade mage att bränna upp ett dött barn, i ugnen i KÖKET!! 
Man blir så chockad när man läser artiklarna! Och att mamman påstår att hon inte har märkt något! 
på 24 jävla år, och kärringen menar att hon inte ens har misstänkt något!  Bullshit! 
Hon va väl rädd för aset! 
Och dessutom tycker jag att det är konstigt att det inte står nästan något om stackars barnen som blev mördad i Arboga! Fy fan, den där jävla tyskan borde ju skickas till usa, så hon blir avrättat! 
Hur fan kan man slå ihjäl två små barn! Två små oskyldiga barn som inte ens vet något! Bara för att äcklet var svartsjuk (Förmodligen)! Man blir ju så chockad att sånna as får gå fritt i samhället! Avrätta sånna jävlar, plåga dom till döds! 
Åhh, jag blir så fruktansvärt arg! 

Nää, räkningar vare!

Tjingeling!

 

Kommentarer
Postat av: bla bla

tjo

2008-06-02 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0