Försäkringskassan!

Jag blir så jävla arg på den där jävla försäkringskassan!
 Va dit igår, och ju mer jag tänker på det ju mer uppretad blir jag!
Ska söka om mitt bostadsbidrag, så jag va in och frågade hur jag skulle fylla i nu när jag har fått jobb. 
eftersom jag är behovsanställd så vet ju inte jag från dag till dag hur mycket jag jobbar.
Så kärringen sa att jag skulle räkna ut på ett ungefär hur mycket jag kommer tjäna på ett år, ETT JÄVLA ÅR!!!
Jag har jobbat 6 gånger, hur i helskotta ska jag kunna räkna ut hur mycket jag kommer jobba på ett år!
Och dessutom tyckte hon att jag skulle skriva för mycket, för annars kommer jag bli betalningsskyldig, och det kommer inte visa sig förens 2010! Om TVÅ ÅR!!! Dessutom va hon så noga att påpeka att om jag jobbar mycket i sommar och märker att det blir mer pengar måste jag lämna in en ny ansökan och skriva att jag tjänar mer. så frågade jag om jag ska lämna in en ny när sommaren är slut, för då kommer jag ju inte jobba lika mycket.
Men det va ju inte lika viktigt!
Tydligen är det bättre att vara arbetslös, för då vet man ju iaf att man inte blir återbetalningsskyldig!
Förlåt, fel av mig att skaffa ett jobb! Jävla idioter!
Och jag som har varit så glad över att jag aldrig har haft nå krångel med försäkringskassan,
när det har gällt föräldrapenningen, underhåll och bostadsbidrag.
Men nångång va dom ju tvungen att jävlas med mig också!

Till något betydligt trevligare!
Idag ska jag tatuera mig.. hihi! Är lite nervös! Det kommer ju som sagt att bli min 3'e tatuering.
Men jag är inte säker på vart jag ska göra den än. Det ska iaf stå Tindra, men jag vet heller inte vad jag ska ha för stil. men jag får väl förklara på ett ungefär. Det ska typ vara en stil som när man tänker på när pumpan i askungen förvandlas till en elegant (Vad gammal jag lät där nu)  häst vagn!
Lite prinsess aktigt! =)  Kommer bli spännande!


Har hittat en så otroligt bra låt med Hammerfall.


Nää, nu ska jag flumma vidare till klockan 1 när jag ska gå och hämta Tindra på dagis,
och på hem vägen blir det en sväng in på kiosken. Måste endå köpa cigg och Tindra vill nog ha en festis!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tindras förtjusande mommo och din vackra mammi:-)

Jasså Cissan, du fortsätter och ränner på kiosken hos "kiosk killen"!? Hm som om jag inte visste det då säg! hehe, är det inte bättre att fråga om han vill gå på Bio med dig eller något!? så gjorde man på min tid "SKRATT".....

2008-04-22 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0