Glasklart?

Ibland är vissa saker så glasklara, ibland är dom lite mer dimmiga!
Man velar fram och tillbaka. Man vet inte vad man vill, men innerst inne vet man kanske vad man vill men förtränger det pga en massa orsaker, som man har hittat på! 
Och en dag vaknade man upp och polletten hade trillat ner, och man va så säker på vad man ville. 
Man va beredd att göra ett försök iaf.  Men se där, det va för sent!

Idag kom Tindra hem från Jonas, hon har sovit där i två hela nätter!
Och som jag har saknat lill madame. Men som vanligt när hon kommer från Jonas är hon såå himla grinig pga att hon är trött och hungrig. Så det är ju jätte kul att få tillbaka ett barn som gallskriker och vägrar "samarbeta"!
Men nu ligger hon iaf. Så när hon vaknar ska vi gå bort på kiosken!  hihi!
Va så länge sen jag fick vila mina ögon på den där "Kiosk- hetingen"  =)

Onsdagen spenderades med Angelina, vi va riktigt aktiv!
Dagen började med en häärlig ridtur! Och det va så kul, va så himla längesen jag red.
Senare så följde vi med hennes systerdotter på ridskola, och gud vad vi hade roligt!
1 timme bara flög iväg, det går fort när man har roligt! Iaf, så va det första gången små tjejerna skulle hoppa.
Och som vi skrattade, hästarna hoppade näästan över dom såå otroligt "höga" hindren! Sen vart det en prommis till stallet för att ta in Laboro och Nero, efter det bar det vidare hem till Angelina där det vart varma mackor och Grey´s Anatomy! Hel trevlig dag måste jag säga!

Får se vad det blir ikväll, kanske åker till pappa och snyltar lite mat.
Ska jobba i morgon, så det blir en tidig kväll iaf.

På återseende,
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0