La Redoute

Jaha, vad gör man en lördags kväll på löningshelgen medans alla andra är ute och festar som aldrig förr? haha..
Joo, jag sitter och beställer kläder till madame.
Det är så enkelt, att handla på internet, man klickar bara på några knappar så är det klart..
Brukar aldrig göra det, för jag vill gärna se och känna på plagget jag köper.
Men jag hade så tråkigt, så vad gör man? hihi...
176148-123176148-122

Dessa plagg beställdes från La Redoute. Fina bas t- shirtar och en fin liten sommar dress.
Inte så farligt dyrt blev det heller.. trevligt!


Nää, nu måste jag verkligen sova. Va länge sen jag va uppe så här sent.
Jag som brukar lägga mig vid 22- tiden! Hua, ögona går i kors på mig!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt sommarklänning, kanske man ska beställa en som till natalie så kan dom ha dom samtidigt när dom är här ute å leker i sommar:-)

kram

2008-04-27 @ 21:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0