Rosa små moln

Åhh, jag kan fortfarande inte fatta att jag har träffat Jakob i Poodles!
Det är så overkligt! Av alla miljoner människor på denna jord, så va det jag! Lilla jag i obetydliga Sundsvall!
Men det som känns mest overkligt och gör mig alldeles lycklig, det va att det va han som kom fram till mig, helt självmant!
Jag är fortfarande helt salig, och det kommer jag vara ett bra tag framöver!
Men en sak som är säker, det är att jag SKA träffa han igen! Jag bara måste!


Dessutom har jag en sak att berätta!
Va på bvc idag, och Jonas va med och efteråt pratade vi lite och sånnt.
Och jag är inte särskilt positiv till att skaffa barn med olika killar, och jag vill absolut inte att Tindra ska få nåt "halv" syskon! Så vi kom fram till att vi ska skaffa ett syskon till Tindra. Vi två tillsammans, alltså!


Nää, nu blir det blöjbyte!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Cissan

April april...! inte ska väl jag skaffa nå mer barn, och speciellt inte med Jonas!

2008-04-01 @ 15:05:54
Postat av: Anonym

Hahahahaha Nu skulle du ha hört och sett mig lilla Cecilia, jag läste om och om igen vad du hade skrivit, ropade på Ulf, jag blev chockad.
Men han bara skrattade och sa APRIL APRIL:-)
Tänk att du lyckas alltid att lura mig lillla Cecilia, fast jag hade pratat med dig bara för en stund sedan på tlf, du är rolig du..
Jag skulle ju bara in och titta om du hade lagt in bilden på dig och jakob:-)

2008-04-01 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0