Speedad bebis!

Nu är jag helt slut! Har som sagt varit på ica maxi och handlat så nu är man tusen kronor fattigare!
Och Tindra måste ha fått nå mysko i maten idag på dagis, hon har varit helt speedad idag! Man vart ju nästan lite rädd! haha... hon fick ju åka en sån där vagn bil på ica, och hon ropade på folk och hejade och tutade, hängde ut genom bilen och skulle ta på folk. och hon höll inte tyst en endaste sekund. Hon lär ju ha hörts av hela affären!
haha, bus ungen!
mamma har en stark längtan om att jag ska skriva om henne.. så jag får ju berätta då att hon och ulf va med på ica också, efter ica åkte vi på Texas och åt. och gud vad jag ångrar det.. åt alldeles för mycket!
Kändes som att det skulle komma upp samma väg det kom ner!

Efter jag hade hämtat Tindra på dagis, så gick vi på *trummor* kiosken! haha...
vågar inte skriva så mycket.. men det va trevligt kan jag säga! =)
Nää, snart får det ta och hända nåt... men fegis vågar inte!

I morgon ska jag jobba, ska bli trevligt. Tror även Britta jobbar då, har för mig att jag såg hennes namn på schemat.. kul va, Britta? hihih.... så i morgon ska Tindra börja tidigt på dagis eftersom jag börjar kl 8, så då måste vi gå hemifrån redan kl 7.. hua, vad jobbigt!
Det finns ingen som känner för att köpa en cykel med barnstol till mig? Någon?
Jag skulle bli glad då...  hihi!

Nää, nu ska jag ta och röka och ringa lite!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

ja blev lite rädd där ett tag , Savannah har vart helt knäckt idag ! haha , Speedad Tindra.. Hade jag velat sätt =)

2008-04-29 @ 23:45:06
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0