Tiia

Tindra har blivit så himla duktig på att prata, hon pratar hela tiden.
Även när man frågar henne vad hon heter eller pekar på nåt som är hennes säger hon Tiia,
hon är så gullig! Och igår sa hon pappa för första gången. det va så roligt, hon tog fram en sån där grythandske och tittade på mig och sa pappa. så jag va ju tvungen att ringa och berätta för Jonas, tror nog att han tyckte det va lite kul att hon har börjat sagt pappa eftersom hon har sagt mamma en bra tag nu.
Men tyvärr har han ju inte fått höra henne säga pappa än, men det kommer =)
Men Tindra är ju så himla blyg så hon pratar ju inte ofta när det är folk utanför familjen med, som på dagis hade dom hört Tindra säga Hej första gången i Onsdags, fast hon har sagt hej rätt så länge. Lill sessan min!

Även att MIN dator kom i veckan, så pappa hämtade ut den igår, så nu ligger den hos farmor och väntar på miiiig!
Jobbade igår, så Tindra va med mamma och ulf hela dagen, så följde vi med dom hem när jag slutade.
Jag trivs så himla bra på Grand, och det är så trevliga människor som jobbar där. På måndag ska jag in och skriva på anställningspapper och sånt! "Husmor" ska även skriva schema till mig som jag ska ha i sommar, och hon frågade om jag ville jobba hur mycket som hellst, självklart svarade jag. men nu såhär i efterhand ångrar jag mig lite, vill ju inte att Tindra ska behöva gå på dagis hela sommaren. Så jag får se om jag kikar in till henne på måndag och säger det. Blir ju inte speciellt kul för varken mig eller Tindra om jag ska jobba mycket.
Fast när lönen kommer blir det ju roligt för oss båda.. :p


Ja just ja, Dessi fick ju en liten Miranda igår,
det va en liten tungviktare på över 4 kilo =)
Grattis så himla mycket, till eran lilla sessa!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Maja

Gillar din blogg, synd att du inte skriver varje dag;(

2008-04-19 @ 17:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0