Vill ha! vill ha!


Dessa skönheter vill jag verkligen ha!!!
Den första skönheten är från Scorette'e eget märke, andra är Replay och tredje underverket är från Fred Perry!
(alla finns på Scorette)
Så om nån känner för att vara lite snäll mot mig, så tackar jag inte Nej till någon av dessa.
 (det går bra att ställa dom utanför min dörr! hihi!)


Jag och Tindra åkte ju som sagt till pappa och åt och hade oss..
Kom hem strax efter 21, vi hann inte mer än å sätta oss i bilen så somnade Tindra!
Och hon som alltid vaknar när man bär in henne, och skulle hon inte göra det, så gör hon det när man tar av henne ytterkläderna. men icke, hon sov sig igenom hela proceduren och sover än!
Så nu blir det sängen för mig med, ska nämligen jobba i morgon!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0