Define A Lash

Jag har gjort en liten uppdatering i min neccesär.
Har införskaffat mig en ny mascara, har använt samma mascara i säkert 6 år.
ja inte just samma mascara, men jag har hållt mig till samma märke.
Men nu har jag bytt, och jag vet inte om jag gillar den.. än!
Men jag tycker inte om när mascaran är helt ny, den brukar alltid vara så vattnig.
Så nästa vecka kanske jag vet om jag tycker om den, eller veckan därpå.


 Min trogna följeslagare är nu utbytt mot
 


Nä, nu ska jag ta och väcka Tindra,

hon ska åka till farmor och farfar sin, Jonas kommer inte hem föräns ikväll,

så då skulle dom ha henne tills han kommer hem.

Åhh, så då får jag inte träffa trollet mitt föräns på söndag! Hua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0