Gårdagen

Gårdagen spenderades med Angelina.
Men innan jag for till henne hade jag besök ;)
Efter det begav jag mig som sagt till Angelina, va meningen att vi skulle ha en mysig film kväll,
hon hade bunkrat upp med en massa go saker.
Men det slutade med att vi hamnade hos Anita. Skulle egentligen bara dit å visa/lämna en katt.
Men det vart hela kvällen. Trevligt va det iaf. och Angelina försökte få iväg två kattungar som för tillfället är hemlösa.
Men ingen där nappade, speciellt inte jag :p Så  om nån vill ha en eller två kattungar, så är det bara att säga till  =)
Kom väl hem strax efter kl 1, tror jag. Då fick jag besök en stund, igen ;)

Idag blir det till att åka ut till stugan, ska grilla å sånt.
Sen ikväll får jag se vad det blir.. Den som lever får se!
Nää, nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen blir det tvättstugan!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0