Grattis på 2 års dagen!

Mitt hjärta somnade som 1 år 11 månader 4 veckor och 2 dagar
och vaknade upp som 2 år!
Herregud vad tiden har gått fort!
2 år sedan jag fick henne! Tänk att för 2 år sen låg jag på bb nu. eller nä inte än.
hade nog inte blivit flyttad. Mitt lilla troll kom till världen 10.52 på en onsdag.
herregud, vad fort det har gått!

För er som inte kan/vill läsa St så kan ni gå in
HÄR och se på dom fina grattis annonserna på Tindra trollet!




Första bilden på Tindra som 2 år.
Här får hon en födelsedags-bull frukost =)



Kommentarer
Postat av: isa

STORT GRATTIS till stora tjejen på sin 2-årsdag!!

många grattis kramar fån oss på 117:o)

2008-08-16 @ 18:19:58
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=25204619
Postat av: Momma

ÅÅ vilket fint kort på dig Tindra, saknar dig redan,men du kommer ju i morgon när vi får besök från norge:)

Ett stort grattis igen och många grattis kramar&pussar igen på dig!

2008-08-16 @ 19:46:22
Postat av: Carrolixeen

uppd. med bilder nu då ifrån kalaset =)

2008-08-16 @ 21:41:50
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0