Pinsamt!

Ibland vill man bara dö!!! Dö för att allt är så pinsamt!
Gick å handlade cigg, och ni kanske förstår vart jag gick!
Jag som aldrig aldrig blir generad, det ska vääldigt mycket till innan jag blir det!
Men nu har jag blvit det, rejält! Och jag fattar inte varför!
Kände hur jag började bli varm i ansiktet, och ju mer jag tänkte på det ju mer kokande blev det!
Vart skit nervös över det och yrade! Det fanns inte ens nåt att bli generad över!
Jag vill lägga mig ner och kväva mig själv i kudden!


Kommentarer
Postat av: Merlyn

Svar: hihi tack så mycket! :) Kommer nya sminkningar lite då och då, så det är bara tt kika in för lite tips :) Man får komma med önskemål också om man vill om sminkningar :) Kram Merlyn

2008-08-08 @ 20:17:54
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Trogen läsare...

Antar väl att det var "M" som du träffade på i sådana fall? =)

2008-08-08 @ 20:36:57
Postat av: Cicci

Jo det va ju han :p

Det är ju trevligt att man har en trogen läsare, men jag är super nyfiken på vem du är! =)

2008-08-08 @ 20:41:57
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Trogen läsare...

Vem jag egentligen är kommer du nog aldrig att lista ut. Men jag har träffat dig 1 gång när du var ute och gick med Tindra i barnvagnen. Mer än så behöver du inte veta :) Jag har aldrig pratat med dig, förutom att hejjat 1 gång, just den gången när du var ute och gick. Tro mig, du kommer inte att lista ut vem jag är, men jag läser din blogg konstant. Den absolut intressantaste bloggen jag någonsin läst. Därav så är min, och säkert andras önskan, att du skriver lite oftare :)

2008-08-08 @ 23:53:44
Postat av: Cicci

ja där ser man, vart va det du träffade mig då?

Är du kille eller tjej, om man får fråga? :p

Och jag måste ju tacka för att du tycker min blogg är så intressant =)

2008-08-09 @ 08:56:04
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Trogen läsare...

That´s for me to know, and for you to find out. Men det kommer du inte att få veta pga att du då kommer att veta vem jag är ;) Jag är kille.

2008-08-09 @ 16:06:11
Postat av: Cicci

Ja det gör väl inget :p

Men kan du inte säga vem du är, jag dör av nyfikenhet. på riktigt!

2008-08-09 @ 17:33:00
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Trogen läsare...

Om jag säger vem jag är, då är det ju inte lika spännande ju ;)

2008-08-10 @ 14:01:46
Postat av: Cicci

Nä iofs, det har du ju rätt i =)

Så fortsätt smyg omkring här du och lämna små spår efter dig.. =)

2008-08-10 @ 17:49:43
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Trogen läsare...

Trust me, i will ;)

2008-08-10 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0