Soliga Östermalm

Heeej!
Nu är jag hemma på soliga östermalm, fast solen lyser med sin frånvaro!
Den är verkligen borta, så att säga.
Idag blir det jobb, jobbar Em idag.
Så nu jobbar jag Torsdag till söndag ledig måndag sen jobb tisdag till fredag! Jag kommer vara totalt slut.
Men ingen ro ingen vila för på (Nästa) lördag fyller hjärtat mitt 2 år! 2 ÅR!! Herregud! Vart har åren tagit vägen?
Det har ju gått sååå himla snabbt! Jag kan inte förstå! 2 år! Jag är stum!

Nää, nu ska jag ta och hoppa in i duschen!
Kommer en bättre update ikväll!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: isa

tjena:o) tor de ska funka nu...hoppas:-)

kram...



jo nu kan lillan å tindra åka rutchkana hos oss,

ingen stor sak men den är kul ändå tycker natalie:-)

2008-08-07 @ 19:39:04
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=25204619

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0