Somnar som 1 år, Vaknar som 2 år

Sista bilden på Tindra, där hon kan titulera sig som en 1- åring!

 

I morgon kommer hon vakna som en 2-åring!


 


Hur patetiskt det än låter, så har jag en fruktansvärd ångest
över att hon fyller år!
Hon börjar bli stor nu.
Och vad menas med det då?
Jo, jag börjar bli GAMMAL!!!


Vad har jag gjort idag då?
Full späckad dag kan jag säga.
Började med att luncha med Farmor på Victoria.
Och dom har ju den bästa maten i stan!
Sen avrt det Ikea med farmor, hon köpte en byrå till Tindra.
Så det tackar jag verkligen för, för det är hon i stort behov av.
nu har hon 2 hyllor i en av mina garderober, och det räcker inte.
Så nu kan jag börja handla massor med kläder till gumman igen..
Köpte lite smått och gott hem hit också, bla 2 hyllor och en handuks hängare till badrummet,
och lite små plock.
Sen bara det av till dagis och hämtade trollet.
Hem och titta på när pappa skruvar ihop byrån,
när han va klar, så for jag och Tindra åp Ica Maxi och handlade en massa,
bla 2 prinsess tårtor. första gången jag köper tårtor jag brukar alltid göra själv.
men nu orkar jag inte.
Hem, gav Tindra mat. sen fick hon lägga sig. så skruvade jag upp hyllorna och hängaren i badrummet.
Det va det tror jag...

   



(Carolina, du kan vara lugn.. det blir mackor också :p)




Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

haha vad tur! va nära nu att inte komma nu:D

2008-08-16 @ 10:36:38
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Mamma mia (Den snygga,,tjaaa ni vet)

Hej gumman!!

Konstigt att min kommentar inte kom med när jag skrev igår!?så då provar jag igen.

Det blev ju jätte fint inne på badrummet och i sovrummet med lite nya saker och sen så skrev jag något om att det såg smaskigt ut med tårtan inne i kylskåpet och den var mycket god och inte minst med alla goda smörgåsar:)

Tack för en trevlig födelsedagskalas hos Tindra och dig:)



Puss&kram vi syns på stan



2008-08-16 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0