Tack du lilla vän...

Jag är så himla upprörd, så jag kan spricka!
Det är nåt pulver, som jobbar på hotellet som tydligen läser min blogg!
Och tydligen måste den personen vara nå så fruktansvärt avundsjuk på mig!
För skitsnack grundar på avundsjuka!
Så människan gick till chefen och hittade på en massa saker, som jag inte hade skrivit!
Och bara för att man har några jobbiga dagar på jobbet, så betyder det inte att man vantrivs!
Eller att man "snackar skit" om hotellet!
För det är betydligt fler bra än dåliga dagar. och jag trivs nå så kopriöst mycket på jobbet!
Och alla är verkligen hur trevlig som hellst!
Så lilla vän, kom till mig om du har nåt problem gå inte och ljug och hitta på en massa saker!
För nu vet dom inblandade att du är en stor lögnare, eftersom H läste igenom min blogg!
Det är till att vara en trevlig arbetskamrat, hörru du!
(För det är du, eftersom jag har aldrig skrivit vilket hotell jag jobbar på!)
Och att du har mage att påstå att jag har skrivit att det inte finns nåt att göra, och att allt är så tråkigt och det som gör mig mest förvånad det va att du hade påstått att jag hade skrivit att man sitter och rullar tummarna för det inte finns nåt att göra! För det första, så finns det saker att göra så det räcker och blir över. för det andra, har jag aldig någonsin använt det utrycket!

Nää, för att jag inte ska spy galla över allt och alla
så tar jag ett uppehåll från bloggen!
Och för din skull hoppas jag att jag aldrig får reda på vem du är...

Tjingeling!


(Köp Sundsvalls Tidning på lördag, mitt hjärta är med då!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKEN JÄVLA ARBETSKAMRAT, DU HAR VÄL FÖR FAAAN ALDRIG SKRIVIT NÅGOT SÅDANT, DU PRATAR JU JÄMT GOTT OM HOTELLET OCH ARBETSKAMRATERNA....HUA DÅLIG STIL...

hA DET BRA OCH SLUTA INTE OCH BLOGGA, FÖR DÅ GRÅTER JAG:)

2008-08-13 @ 18:13:40
Postat av: Mamma mia

Jaa du Cecilia vad skall man säga om såna människor!? tycker att det är tråkigt när människor tolkar som dom gör och i detta fall så var det så negativt som det kan vara och när det inte stämmer, jag om någon vet hur bra du trivs på jobbet och vilken sammanhållning det är där och även att ni får uppskattning för det ni gör.

Nää nu måste jag gå och göra mig i ordning, efter några timmars skönhetssömn så är jag redo att möta natten på jobbet:)

Ge Tindra en stor puss ifrån momma.



Puss och kram vi syns på stan

2008-08-13 @ 19:32:16
Postat av: Per-penna

Äh strunta i såna människor måste ju bara vara avundsjuka.

Fortsätt att blogga tänk på oss som läser din blogg.

2008-08-13 @ 20:34:14
Postat av: Jenny

Strunta i den människan, det är ju bara den personen själv som mår dåligt =) ha det bra!

2008-08-13 @ 21:04:21
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: "Nattens drottning"

Hm tråkigt att du inte har bloggat.

Hör av mig sen när jag har sovit min skönhetssömn, för nu har jag jobbat hela natten lång så nu säger jag solong....



puss&kram vi syns inte på stan

2008-08-14 @ 08:17:16
Postat av: isa

vet hur de känns me sånna påhopp, har ju vart me om några st:-( å inge kul att bli inkalld till chefen heller fast man vet att man inte gjort nått fel!



tycker du ska fortsätta blogga, så kul att läsa din blogg, ski i den människan, gör som jag blogg på;o)



kram karm

2008-08-14 @ 11:21:38
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=25204619

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0