Tråkigheter

Jag mår så himla illa idag, vet inte vad det är.
Känns som jag skulle kunna kräkas när som hellst. Men jag känner mig inte sjuk,
bara illamående. Men det går väl över snart, förhoppningsvis.

Idag väntar bara tråkiga saker!
Jag har den eländiga trappstädningen. Va egentligen min tur förra veckan,
men jag glömde bort det. eller vissa dagar kom jag ihåg det, men orkade inte :p
Så då får det bli idag. ska även städa upp här hemma. Tror jag ska rensa lite i min garderob också, om jag orkar.
Men grejen är att rensar jag min garderob, så kommer det vara super tomt i den sen. Det är ju inte många plagg jag kan ha pga att dom har blivit för stor. dessutom har jag huur mycket som hellst som jag inte använder även om det passar eller inte.
Ska väl ta och betala räkningar idag också, lite mindre kul.
Men man kommer ju inte ifrån dom.
Dom dimper ju ner varje månad vare sig man vill eller inte.

Duschen blir det nu först iaf.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska jag komma och städa till dej min sköna:-)

2008-08-27 @ 10:03:48
Postat av: Frida

Skicka kläder till mig=)Jag går ju bara upp i vikt=P kanske är för små för mig=) Väldigt öppen för mottagning av kläder...hahah

2008-08-27 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0