Trött ...

Jag är så trött så jag skulle somna om jag stänger ögona mer än en blinkning!
Tog en promenad till dagis idag, och gud så skönt det va!
Frisk luft, den va så frisk så det va underbart!
Sen vart det på med Mp3'n på hem vägen, och en power walk,
fettet ska bort!

Jag drömde en mardröm inatt,
drömde att Jonas skulle våldta mig, och jag kunde inte röra på mig,
den enda jag skrek va "jag ska ge dig en pungspark! " typ 17 ggr.

(Hoppas bara att jag inte låg och skrek det på riktigt, jag har ju en tendens att prata rätt så mycket i sömnen!)
Haha, jag vet inte inte riktigt om det va en mardröm, för nu så här efteråt är den ganska komisk.
Men i drömmen va jag rädd.. Klen Jonas av alla människor!

Nää, nu ska jag ta en cigg sen blir det duschen!


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

HAHA vilken lovely dröm :D HAHA !!!

2008-08-25 @ 16:05:01
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0