Hemkommen

Hemkommen från jobbet!
Har faktiskt varit helt okej att jobba idag! Va inte så himla varmt och inte så mycket att göra.
Tänk om alla dagar vore såhär bra! Men jag gruvar mig för morgondagen, då kommer det vara myyycket att göra!
Jag måste ju bara berätta en sak som hände idag, jag skulle in på ett rum och av erfarenhet så knackar jag alltid högt och länge 2 gånger innan jag går in. så det gjorde jag idag, ingen öppnade. så jag öppnade dörren kikade in och ropade Hallå! Inget svar, så jag knatade in, gick in i badrummet och tände lampan, slängde en blick mot sängen, såg något svart. Då va det en neger som låg och sov  det va bara huvudet hans som stack fram. haha! Gud vad rädd jag blev, snabbade mig ut och drog igen dörren!
Va även en kille som skulle gifta sig som bor på hotellet, och hans bestman (antar jag)!
och när hans bestman hade klätt upp sig och fxat sig, så va han ett riktigt ögongodis!  Han va verkligen ett ögongodis!

Nää, undra om man ska ta och hoppa in i duschen och fräscha till sig.
Får se vad det blir att man hittar på, pappa skulle ju tydligen va i stugan så jag får se om jag  orkar åka dit.
Ska kanske höra med Maria vad hon gör. Hon skulle ju på bröllop med nån idag, men hon skulle försöka komma därifrån tidigt. Så då blir det kanske att man traskar ner på Drakfestivalen och tar en blaskig cider med henne! 
Enbart för att blaskig öltälts cider hör till sommaren =)
Eller så hittar jag på något helt annat! Får se vad jag orkar! Kanske slår på stort och gör båda sakerna.
Åhh, jag orkar inte tänka!

Nää, duschen var det.. blir nog en cigg först!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0