Snor pölar

Igår spenderade vi dagen hos pappa, va där i stort sett hela dagen.
Jag va riktigt trevlig ett tag. Tindra höll på å härja med pappa, så jag la mig på soffan och sov.
Så det va så otroligt snönt att sova en stund. Jag brukar ju aldrig sova så där mitt på dagen.
Nån timme senare va det Tindra's tur att somna på soffan.. haha!
Kom väl hem strax efter 20- tiden.
Va så himla trött, la mig på soffan och slö tittade på Pearl Harbour som gick på Tv'n.
Orkade dock inte se klart hela filmen.

Tindra har blivit super förkyld, snoret rinner hela tiden det rinner från ögona hennes också.
Tror även att hon har feber. Så hon fick lite Alvedon för säkerhetskull förut, men jag måste till Apoteket och köpa mer i morgon. Det finns bara några få droppar kvar nu.
Det är snor överallt nu känns det som, för hon torkar av snoret på armen och armen i sin tur torkar hon av på närmaste ställe. Men förut torkade hon av snoret direkt från näsan, på soffan av alla ställen.
Det ligger även snor pölar lite här och var, för när hon nyser flyger snoret och lägger sig som en massa pölar.
Ja som sagt, det är rart med barn!

Får se om jag hinner träffa en viss person idag ;)  (tänker ev åka till mamma sen.)
Vi träffades inte nåt igår, och det känns som en evighet sen vi träffades.


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare...

Nu får du berätta vem det är!

2008-08-31 @ 14:43:37
Postat av: Cicci

Tyvärr kan jag inte göra det pga vissa omständigheter... =/

Trevligt att du har skrivit igen, trodde att du hade övergett min blogg :p

2008-08-31 @ 15:31:56
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0