Som jag har lovat ...

Måste berätta om en ganska komisk sak.
När vi jobbar har vi svarta byxor, svarta skor och våran extremt gröna jobb tröja.
Men idag kände jag verkligen för att ha jeans och ett par vita skor. så jag hade det.
Kom till jobbet, tog en rök med Maria som vanligt innan. och vad ser jag?
Maria har också jeans och vita skor. Där trodde jag att jag skulle få dum blickar av alla för att jag hade det, så hade hon det också. ganska knäppt egentligen. för ingen av oss brukar ha annat än det man ska ha.
Jobbade ju som sagt Em idag.
Även så ringde dom från reception och ville att jag skulle ställa ut en barn säng på ett rum.
Ohh Neeej! Va min första tanke, jag som verkligen inte kan med dom där resesängarna!
Höll på att böka på ett tag när jag fick den perfekta ideén att jag skulle ringa Britta! Så efter mycket möda och svordomar fick jag ut säng jäkeln! Helskotta va svettig jag vart av eländet!  haha...

Har ju som sagt tillbringat över en vecka på landet hos mamma mia!
Vi har haft det super mysigt där. Och Tindra äälskar ju att vara hos momma!
Hon är ju för gullig när hon ropar på mamma, hon brukar ju ropa "mooomma koooom"
men när hon är bestämd ropar hon nåt som liknar "ma kmm" det låter såå roligt, för hon säger det super snabbt och kort!
Så nu är det super tomt, är helt själv nu! Tindra är hos Jonas och mamma mia är hemma på landet!
Och igår hade jag show för Tindra och Nathalie!
Jag trollade för dom! Varje gång jag skulle trolla bort eller fram  min lypsyl. sa jag lite fascinerade -åhh titta där, så pekade jag och kom på nåt trevligt djur! Och dom uppskattade min trollning, jag fick både applåder och jubel!


Som jag har lovat ska ni få bilder ifrån Savannah's dop- dag!





     
                                


Tindra 3 minuter efter vi hade åkt från dopet.
och det va verkligen 3 minuter, på riktigt!




God Natt...

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Vet du va , Du är min kusin , men vi kommer även att bli Svägerskor (Stavning?)HAHHAHAHAHAHAHHAHAH!

2008-08-08 @ 00:41:18
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare..

Du har väl då ett förbannat vackert leende måste jag säga :) Välkommen tillbaka från "blogg semestern" :)

2008-08-08 @ 17:01:18
Postat av: Mamma mia (Den snygga,,tjaaa ni vet)

Det vackra leendet har hon fått ifrån sin "vackra" mamma (tro mig) Näää jag är verkligen inte någon själgod pamp ,hehe, tjaaa det är väl en tolkningsfråga:)

Cecilia: Det var jätte fina bilder du har lagt ut,skall fundera ett tag om du får lägga ut på mig, men risken är ju att alla andra bleknar då utom Tindra förstås:)

Nu måste jag försöka att sova, skall ju jobba hela helgen.



Puss&kram vi syns på stan

2008-08-08 @ 17:25:38
Postat av: Trogen läsare..

Mamma Mia: Ha ha ha.. Då måste ju Cissi få lägga ut en bild på dig om du överglänser hennes leende :)

Cissi: Äh, hon överglänser dig nog inte ska du se ;)

2008-08-08 @ 20:18:57
Postat av: Trött mamma, men dock vacker......

Men hallåå du "trogen läsare"

Jag vill inte veta av något tjat, jag har tillräckligt jobbigt som det är med alla beundrare.(tack)......Skratt.....



Cecilia:Ringer dig när jag har vaknat för nu har jag jobbat hela natten lång så jag säger nu solong

2008-08-09 @ 08:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0