Kvälls babbel

ni ska få ett meningslöst inlägg bara för att jag har tråkigt och vill inte sova än.

Jag måste verkligen banta, tiden jag va hos mamma på landet gick jag upp 5 kg! 5 jäkla kilon!!!
Det har varit mycket mat, HELA tiden. och noll promenader!
Allt har satt sig på magen, så nu har jag bull mage! Äckligt! Jag mår illa över mig själv när jag ser mig i spegeln!
Så nu är jag på diet! Magen skriker så det värker i kroppen! Försökte få mamma att komma förbi med en flottig hamburgare från Mc Donalds innan hon for till jobbet, men hon hann inte. och bra är det! Vilken ångest jag hade haft annars! Så jag rotade lite i kylskåpet och hittade en barnmatsburk, lasagne! Med lite salt vart det super gott!
Och barnmat sägs ju vara den nya "inne" dieten! hihi...
Så nu blir det hård bantning! Måste trappa ner på  maten innan jag kan börja fasta helt, annars får kroppen en chock och skriker efter mat. och sånnt trams orkar jag inte med.
Men just ja, i morgon blir det nog nåt mumma att äta, har nämligen bjudit in mig själv till pappa på mat efter jobbet.
Ähh, jag får ta en power walk hem efteråt.
Jag som va så glad över att vågen visade 59 kg. men just  nu är det ett minne blott!
Men snart mina vänner, snart!

Ibland, eller rätt så ofta är man ganska puckad.
När man sitter ute på balkongen och röker så sitter jag och funderar över saker och ting.
så då blir det att man gör en massa miner och grimaser, och när man kommer på nåt pinsamt skruvar man lite på sig, flinar och lägger handen över ansiktet. Folk som går förbi måste tro att man är totalt sinnesjuk! haha..

Måste bara få klämma in M lite här också.
När jag träffade han idag, kändes det som att M existerar inte längre, M har aldrig existerat.
Han är bara ... Kioskis! Den otroligt fina killen som jobbar på kiosken jag brukar handla cigg på.
Han är liksom... inte mer än så! Men han är ju så fin så det värker i kroppen, och det pirrar till lite extra när jag ser honom. Precis som innan M började existera..
Knepigt hur det kan vara..

Jag börjar känna mig lite sömning nu.. eller det har jag iofs varit hela dagen.
Men nu börjar det närma sig lagom i tid för läggning.
Kanske ska lägga mig och bläddra i nån tidning. Får ju alltid tidningar av farmor, hon har ju alla dom där Allers, hemmets och allt vad dom heter. jag älskar att läsa Kriminalfallen och göra barnkorsorden :p
Va super länge sen jag köpte nån tidning, jag läste ju Moore i några år. jag vet, det är en kill tidning. Men jag tycker den är jätte bra. Men sen när jag började få farmors tidningar, hade jag inte tid mer Moore längre. måste bli ändring på det!
Det är ju så roligt att läsa den tidningen!

Nää, slut babblat! Nu ska jag ta och tvätta av mig sminket och göra mig klar för sängen!
Mysa ner i min älskade säng, underbart! Hade ju varit ännu mysigare med lite sällskap kanske.. eller nä, nu får jag ju min säng för mig själv. 160 cm att bre ut mig över, Lovely!

God Natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0