Underbar

Rid turen idag va helt underbar, måste jag säga!
Va så himla länge sen jag red, och det va så kul, och vädret va helt underbart!
Så det ska vi göra om snart!
For till mamma en sväng efteråt, så vi bestämde att vi skulle till Birsta imorgon.
Va meningen att jag skulle jobba, men Hanna ringde mig häromdagen och sa att det inte behövdes.
så då jobbar jag på Tisdag.
Jag har hittat en skinn jacka som jag tror att jag ska köpa i morgon.
Jag brukar absolut inte tycka om skinn jackor, det kan vara skit snyggt på andra.
Men absolut inte mig! Men den där va så fin, så jag va tvungen att prova den. och Ja, jag gillade den skit mycket.
Vart nästan lite kär. Så jag får se imorgon om jag kommer hem med pärlan och är lite fattigare :p

Träffade inte en viss person idag, det krockade med min ridtur!
Så det va himla synd.. hade varit trevligt =)
Men förhoppningsvis så blir det inom en snar framtid!

Nää, nu ska jag surra lite skit med Carolina på msn,
innan det blir sängen. Blir tidigt imorgon, Tindra ska upp på dagis!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0