Volontär sökes!

Jag blir hemma ikväll, bänkad framför Tv'n!!
Poodles ska vara med på sommarkrysset! Åhh, då blir det dregel varning kan jag lova! haha...
Jag är så hungrig så jag håller på att avlida! Men jag orkar verkligen inte göra nå mat, och jag orkar inte gå å handla nåt!
Skulle även behöva städa upp här, ser för jäkligt ut! Skulle även behöva tvätta, så man har nå rena kläder!
Men jag orkar inte! Jag orkar ingenting!
jag vill ha ett hembiträde och en kock! Nån som känner för att jobba hos mig, som volontär såklart?!?
Jag har inte så höga krav, och jag behöver ingen cv eller trams..


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: babe

Kommer på stört och slavar för dej min sköna;)

2008-08-09 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0