Juldagen

Julafton igår då. ja vad ska man säga?
Den va helt okej..
Fick bra julklappar, så dom är jag nöjd med. Tindra gumman va ju i exstas hela dagen igår tror jag. Det va så mycket paket så hon visste inte riktigt vart hon skulle börja eller sluta. Kommer inte ihåg allt hon fick, det va så himla mycket.
Det va kitty halsband, kitty säng kläder, en massa kitty saker, och en massa pippi saker ink pippi kläder + hår, hon fick även en snow racer, så det va kul. Ahh, det va så himla mycket. Tror att hon fick 20- 25 paket sammanlagt =)

Iaf, Julaftons firande började hos mamma, vi åkte dit vid 13 tiden.
Åt så jag storknade. Öppnade julklappar och hade oss.
Sen bar det vidare till Pappa och Monica, åt ännu mer där så byxorna och tröjan va nog inte långt ifrån att spricka.
Öppnade mer paket där och hade oss.
Sen efter det for vi vidare till mormor och morfar.
Där vart det ingen mat iaf, en choklad bit lyckades jag få i mig, även fast det tog emot fruktansvärt mycket.
Även att jag och Carolina tog årets kort igår. :p

Det va våran Julafton, lite kort fattat.
Idag blir det till att åka till Ön, lilla Savannah fyller 1 år idag.
Så det ska bli trevligt. det ska bli trevligt å slippa Julmat.
Nu blir det kalas fika =) Bara jag tänker på Julmat så mår jag illa.
men endå har jag inte ätit så mycket Julmat.

Hoppas att ni alla hade en trevlig Julafton.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0