Lilla fröken Lundstedt

Jag tror bestämt att lilla fröken Lundstedt kommer sluta med sin nattblöja snart.
(Hon slutade med "dag blöja" i somras)
För 10 minuter sen verkligen panik skrek hon på mig, den lät ungefär som att det skulle ha varit en jultomte inne hos henne.
Men sen när jag svarade henne sa hon förtvivlat med gråten i halsen "Tia har kissat i blöjan!"
jag försökte med att det gör väl inget. men då sa hon bestämt "En ny blöja!"
Så då va det bara till att byta blöja. och jag kan säga det, att det va inte många droppar kiss i blöjan.
Go rumpan min!

Nää, nu ska jag sminka av mig sen krypa ner bredvid trollet mitt och gosa lite!

God Natt, alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0