Lördag

Klockan är strax efter 8 och jag har tjänat 500 kr idag. =)
Igår kom Ulf hem från Norge, och hans arbetskompis missade bussen till Skellefteå
så han ringde och frågade om jag ville skjussa han till bussen som gick kl 8 imorse, och sen jag sa ja, har jag ångrat mig. eftersom jag skulle skjussa han från mamma in till stan, och då fick jag kliva upp klockan 6 i morse. Kallt och jävligt va det ute med. men jag visste ju att jag skulle få betalt, men jag tänkte att jag skulle få max en hundring.
men sen drog han fram en 500- lapp. trodde först att han skämtade, men det gjorde han inte.
så det va värt att kliva upp tidigt och åka dom där milen =)

Igår va vi hos pappa och Monica, Tindra hjälpte till att pynta granen.
hon är ju så duktig gumman, alla hjärtan hängde hon på samma gren, likaså alla stjärnor skulle va på samma gren, och kulorna :p go rumpan!
Jag själv satt och spelade Kung fu panda i ett par timmar,
jag kan verkligen inte spela Tv spel, jag blir helt fast och kan knappt slita mig därifrån och ingenting existerar runt om mig. men roligt hade jag iaf.
Och Tindra tycker ju att det är så kul där, hon härjar omkring och hon hjälper till med maten och har sig.
Kom väl hem vid 21.30 igår, då slocknade lill trollet på 1 minut tror jag. det va en slagen liten prinsessa =)

Nää, nu ska jag slå mig ner i soffan och  mysa med gumman!

På återseende,
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0