Lördag

Både igår och idag har det varit full rulle här, J och hans dotter har varit här.
och gud vad Tindra om dottern härjar runt. men idag har dom fått åka iväg en sväng, för Tindra kunde verkligen inte sova.
Igår åkte jag och Tindra till pappa och Monica, efter jag hade skjutsat J, han skulle på julbord med jobbet.
och han va full som ett ägg när han kom, och trött som jag va, vart jag så himla irriterad!
Han va så himla högljudd och odräglig, så det slutade med att han sov på soffan. men tydligen hade han kommit och lagt sig i sängen nån gång inatt. men det märkte inte jag :p
så i morse gick han och hämtade dottern, sen han det inte varit en lugn stund.
Dom är ju så söt dom små liven och dom är så gudomligt lika varandra till sättet!

ikväll hade vi tänkt äta god mat och umgås, J åker ju till Norge i morgon.
hade tänkt gå ut och äta, men tydligen är det så fruktansvärt besvärligt för en viss människa att ha sin dotter en kväll. 
Det är viktigare å gå på fest hos en kompis.  
så då får vi hoppa över det.

Idol igår då. det är ju givet att Kevin kommer att vinna. jag verkligen ÄLSKAR hans röst!
Jag hade hellre sett Robin i finalen än Alice. fast det kan ha att göra med att hon är asiat.
inget illa menat mot asiater, men jag känner mig lite arg när jag ser dom.
det är nog enbart för att exet är asiat, då blir man påmind om hur dum i huvudet hon är när man ser en asiat.


Nää, nu ska jag ta och städa upp lite här innan Tindra vaknar och J och dottern kommer tillbaka =)

Ha en underbar Lördag!
Tjingeling
!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Men hurru ! Nu har du glömt något

2008-12-06 @ 19:26:40
URL: http://Http://Carrolixeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0