Mer död än ...

Jag känner mig mer död än levande just nu.
Hostan har blivit värre, mina revben håller på att ploppa ut tillsammans med mina lungor,
snart är rösten borta och hela min kropp värker så jag vill dö.
Jag gruvar mig för att lägga mig, då är hostan som värst.
MEN! Det är bara att bita ihop, i morgon är det jobbet som väntar!

Har som sagt spenderat eftermiddagen och kvällen ute på ön hos Britta.
Och gud vad Tindra tycker om britta! Go rumpan!
Åt en massa god mat, ananas paj och CHOKLADRUTOR! Gudomligt gott måste jag säga!
Totalt lovely! Fick med med mååååånga hem! Så nu ska jag leva på choklad rutor!
Och det bästa är att nu är det ingen som går och nallar från dom! =)
Carolina och Savannah kom ett tag också, det va jätte trevligt!

Nää, nu orkar jag inte sitta här mer, ska försöka sova nu!
Just ja, jag måste ju berätta.
innan Tindra lägger sig, så ger vi god natt puss, kram och säger jag älskar dig.
men ikväll sa inte Tindra att hon älskar mamma, utan att hon älskar Britta =)


God Natt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0