Sjukling

Mitt lilla troll verkar aldrig bli helt frisk.
Igår tyckte jag att hon va frisk och alert, eller jag tycker att hon har varit det dom senaste dagarna.
så idag tänkte jag att hon skulle få gå en stund på dagis.
Personalen ringde mig vid 10- tiden och sa att Tindra hostar super mycket och det rinner ur ögona.
så då va det bara till att åka och hämta hem hjärtat.

Jonas kom hit vid 11-12 tiden, vi åt lite lunch och Tindra fick gosa med pappa sin,
då passade jag på att ta en avstickare till stan för att shoppa lite.... på apoteket =)
Jag köpte en näs spray som jag håller på att dö av, men endå måste jag använda den hela tiden för det blir lättare att andas efteråt. det är Menthol i den, och det tyckte ju jag måste vara skit bra. men gud vad det bränns i näsan, och man känner när sprayen rinner ner mot magen. Men efteråt känns det underbart, så då sprayar jag mer..

Nu tycker jag att det kan sluta snöa, det räcker med snö nu.
om nån vecka eller kanske om några dagar kommer det bara vara en massa slask som sen blir till is.
hualigen! Nää, bort från snön och kylan vill jag!
Satt och kollade på Jonas mamma och pappas resedagbok, gud vad avundsjuk jag blir när man ser bilderna!


Nää, nu ska jag se om trollet vill vakna

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0