Snökrig

Idag efter att jag hade lämnat Tindra på dagis begav jag mig ut på ön,
till Carolina och Savannah. Surrade en massa skit och som vanligt när vi umgås, så kedjeröker vi alldeles för mycket.
Men det har vi konstaterat för en massa år sedan, att vi är inte bra för varandra. :p
For ner på pizzan och köpte en varsin kyckling rulle till oss, och den va gudomligt god!
Och jag kände smak för första gången på över en vecka. men lukten är inte tillbaka, lika bra det.
Savannah hade ett litet bajs maraton. =)

For hem strax efter 15 tiden, hämtade gumman på dagis sen plockade jag upp J på stan.
Sen for vi hem till till moi! Byggde en snögubbe och snölykta och jag hade snökrig, för det va inte bollar det va stoora bläffser, med J.  Eller några hårt packade snöbollar ven väl förbi ett par gånger. jag fick in en på J's ben. det tyckte jag va kul :p
och jag förstår inte, han är mycket längre och starkare än mig, men det va han som fick mest snö på sig.
mest i ansiktet och innanför kläderna :p haha, gud vad jag hade kul.
Fast jag måste ju erkänna att han slängde ner mig i snödrivor ett par gången och tok slängde snö på mig.
men tack vare min underbara jacka, så märktes det inte så mycket. det va bara att dra på sig huvan och vända ansiktet neråt. Men det tyckte inte Tindra om, hon stog och skrek "Mamma res på dig!" haha, go rumpan!
När jag vräkte på med snö över J stog hon skadeglad som mamma sin och ropade "Mera mamma, mera snö på J!"
That's my baby girl =)

När J kände sig alldeles uppgiven och besegrad så åkte han och hämtade sin dotter,
dom kom hit och åt. Tindra och dottern lekte på lite. sen for dom hem vid halv åtta.
Så nu sitter jag här med ett bombnerslag till hem, men jag orkar inte göra något.
det kommer faktiskt en morgon dag. inte likt mig att tänka så, men ibland orkar man bara inte.

nä, nu ska jag ta en alvedon och slänga mig i soffan.
har haft en sån fruktansvärd huvudvärk i flera dagar nu. hua!

Ha en trevlig kväll,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

haha jaså , vad tyckte han ? Va han med på det då? :D

2008-12-15 @ 21:35:12
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

12021146098289973.jpg" rel="nofollow">http://sidneystellanova.blogg.se/images/2008/dsc0046312021146098289973.jpg

2008-12-16 @ 00:16:36
Postat av: Carrolixeen

hahah bra ! :D

2008-12-16 @ 11:57:28
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0