Söndag

Det blev inget pepparkaksbak för lill gumman igår, det fanns ingenstans att få tag på färdig pepparkaksdeg. så det va himla synd. Men är det nån som råkar veta vart det finns kvar färdig pepparkaksdeg, så får ni gärna informera mig om det? =)
Tindra hjärtat härjade runt igår som vanligt :p och hjälpte till med maten och så, jag själv satt och spelade kung fu panda på Xbox från att vi kom till att vi åkte, tror jag hade 1 rökpaus på 5 timmar och en matpaus givetvis, det va så himla god mat, enchilladas tror jag att det hette.
Jag kan verkligen inte börja spela tv spel, jag blir fast på en gång och det är det enda jag tänker på, så igår va det faktiskt pappas fel att jag vart fast. han slog på xboxet och gav mig kontrollen när jag kom. och svag som man är, kan jag inte säga Nej :p Kom väl hem runt 21- tiden.



Undra vad jag och trollet ska hitta på idag då...
Synd att vi inte har nån pulka.
Jajja, det ordnar sig..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar inte ha någonting till flickan du!

Stackars lilla tösen då..

2008-12-21 @ 11:12:08
Postat av: Cicci

Hon har allt hon behöver och lite till ska du se.. Men nu råkade jag inte ha en kavel och pepparkaksformar!

2008-12-21 @ 20:02:43
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

och ingen pulka....

2008-12-21 @ 20:21:49
Postat av: Cicci

Men oj! 3 grejer, vilken katastrof hörru du! Ja hon sitter faktiskt och gråter blod varje kväll för att hon inte har en pulka, kavel och pepparkaksformar.

2008-12-22 @ 00:24:14
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår det...

2008-12-22 @ 21:06:09
Postat av: Malin

Men vilka jävla idioter det finns då... mina två tjejer har ingen pulka och då har jag ändå haft barn i sju år snart! Och typiskt nog så hade vi inga pepparkaksformar eller kavlar heller när det blev dags för pepparkaksbak här före jul. Men då får man låna=) Till saken hör ju att de säkert har hundra miljoner grejer som inte alls är nödvändiga.. Det tar tid att skaffa sig ett komplett hushåll! Det kan vara av anledningar som barnets ålder, ekonomi, eller vad fan som helst det viktiga är väl att ingen behöver lägga sig i!! Du verkar klara mammalivet alldeles utmärkt så det så!

2008-12-29 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0