Sprut lackering

igår kväll vaknade Tindra och sa att hon hade ont i magen och ville gå på toa.
så in på toa gick vi, och hon sprut lackerade hela toan med bajs.. ursäkta ordvalet, men det va så!
hon satt säkert i 15-20 minuter på toa och det bara kom bajs hela tiden.
När trollet va klar så gick vi och la oss. Vaknade i morse, och ännu en gång klagade trollet på magsmärtor,
jaha tänkte jag vi får väl gå på toa. men då kräktes hon, i sängen. fast hon kräktes bara upp en massa slem.
sen så åt vi frukost och såg nyhetsmorgon, när plötsligt krämen som hon hade ätit stog som en fontän ut ur hennes mun. Då såg jag mitt liv passera i revy, eller ja inte riktigt. men iaf sjukhusvistelse, doktorer, en hysterisk Tindra, sömnlöshet, tvätta dygnet runt osv osv..
Sen så sov hon i flera flera timmar, vaknade och va kanske vaken en halv timme sen somnade hon om i flera timmar. när hon vaknade va hon kok het, så hon fick lite alvedon.
sen vart hon pigg och alert. Så kom Jonas förbi en sväng och härjade lite med trollet.
och nu verkar hon må prima. Jag hoppas hoppas hoppas så innerligt att hon inte kräks mer, speciellt inte i sängen.
eftersom hon åt spagetti och köttfärssås förut, och det vill jag gärna inte ha på mina sängkläder.

Nä, nu ska jag ta och röja upp lite här hemma, det ser ut som ett bombnerslag!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0