Titanic

Nu har jag precis sett Titanic som visades på Tv3.
Varje gång man ser denna film sitter man och svär och förbannar sig, och hoppas att den ska sluta annorlunda denna gång. men vet ni vad? Alla 70 ggr jag har sett filmen, så har den slutat precis likadant. knepigt va?
Det är sån känslofylld film, man känner med så himla mycket. Glädje, kärlek, lycka, sorg, förtvivlan, panik ... ja allt!

I morgon ska jag på utveckligssamtal på dagis, ska bli spännande och se vad dom har att säga om min lilla hulligan =)
Man pratar ju smått med fröknaran varje dag, men det är inte samma sak som att sätta sig ner och ha ett samtal.
så jag längtar verkligen över att få höra hur lill fisen är på dagis.

jag har så fruktansvärt ont i huvudet hela tiden, nu har det hållt i sig i en vecka snart.
jag blir tokig. och kronsikt trött är jag, jag skulle kunna sova dygnet runt.
och jag som aldrig brukar sova på dagarna, idag gjorde jag det. men inte hjälpte det.
Jag va lika trött när jag vaknade, och en sprängande huvudvärk.


Nä, nu ska jag ta och pula i mig lite alvedon sen krypa ner bredvid lill trollet mitt.

God Natt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0