Like a virgin

Herregud vad jag hade kul igår!
I början av kvällen va jag så himla trött så jag hade lika gärna kunnat åka hem och sova.
Men efter ett par glas va man i form, och det surrades och dansades och ja, gud vet allt.
va jätte mycket folk på festen i början, men sen hade vi för roligt så vi märkte inte när alla gick.
Angelina kom till mig och frågade om jag visste vad klockan va, nä tyckte jag.
hon hade nästan fått en hjärtattack närhon hade sett vad klockan va. den va nämligen 4.
jag fick en smärre chock, med tanke på att vid 1- tiden brukar jag va på väg ner i sängen, om inte tidigare to.m, helt slut.
men inte stoppade klockan oss för det, ohh nej! Vi dansade och tjoade vidare.
Men när klockan va 5 åkte vi hem, då hade vi tömt allt. egentligen hade jag nog kunnat fortsätta ett par timmar till.
det fanns ingen trötthet. Kommer inte ihåg sist jag festade sådär länge, det måste ha varit under glans dagarna.

Angelina tog även min oskuld igår.. ja inte på nåt sexuellt sätt.
jag fick åka skoter med henne, typ i 5 meter sammanlagt :p
Mattias blev lite besviken när han fick veta det, han hade gärna velat ta min "Skoter oskuld" =)

Det va så otroligt roligt igår, men vissa saker kan jag dock inte berätta om.

Sen orkar jag inte berätta allt heller, det blir för mycket.


Nää, nu ska jag ta och göra nåt annat,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

ookej :) det få fixas snabbt annars så kommer jag att få världens absitens efter bloggande, haha

2008-12-15 @ 20:06:21
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0