Domen löd:

"Domen" på njur-röntgen löd: Allt ser normalt ut!
Jag blir galen! Jag har så himla ont, men dom hittar inget fel!

Det går så bra för Tindra på dagis, Tisdag, onsdag och Torsdag va hon själv där. och i Torsdags sov hon to.m där!
Så det är framsteg varje dag! Dessutom är hon så fäst vid Samuel (Killen som jobbar där).
Det är ju jätte bra, för då har ju hon han som en trygghet där.

Och på TISDAG ska Fröken Cecilia jobba!
Åhh, som jag längtar! Det ska bli så himla kul!

Och äntligen har denna efterlängtade Melodifestivalen börjat.
Och självklart sågs den förra Lördagen med Carolina.
Vi är verkligen Schlager- Drottningar! Det är ingen tvekan på den saken =)
Våran regel under melodifestivalen är att, det är bara vi som får prata,
för vi vet när man kan prata och inte! Haha!

Idag va jag och Angelina på en ridtur i det underbara vädret!
Och medans jag satt där och filosoferade på häst ryggen, slog det mig att
egentligen så är det ganska, jag vet inte vad jag ska säga, fånigt kanske,
att rida. Man sitter på ett stort djur och styr det dit man vill och får den att göra som man vill.
men endå är det så himla kul. Meen, man ganske gillar det för att man har ett slags kontrollbehov.
Fast egentligen så har man ju inte full koll, för hästen kan ju få ett litet fri-spel när som hellst.
Jaaa... jag har många funderingar men en sak vet jag iaf, och det är att det är roligt att rida! =)

Och inom en snar framtid har jag dator (Jag vet att jag har sagt det förut, men nu är det sant)
Har lyckats lägga undan ett par tusen, också ska jag få pengar av pappa när jag fyller år,
och för dom som inte vet fyller jag 10 April. Meeeen, jag ska försöka tigga till mig i förskott.
Har hittat datorn jag vill ha! Så snart mina fans, så blir det meeer uppdateringar och inte bara 1 gång per vecka ungefär. Åhh, som jag längtar!


(Jag är lite smått hemligt förälskad! Hiihi)



Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0