Klimat förändringar: Ja tack!

Det är så svårt när man inte har en dator, man kommer på så nycket att skriva.
Men när man väl kommer till en dator har man glömt allt.

Men iaf, Torsdagen spenderade jag med Carolina och mini, fast nu börjar ju Savannah bli stora tjejen =)
Hade trevligt och tiden gick ju som vanligt i racer fart när vi är med varandra, så jag vart där hela dagen och kvällen! idag är vi hos pappa och monica och hälsar på, försöker hälsa på 1 gång i veckan iaf, så att inte Tindra "glömmer" bort dom. Är ju så svårt också, eftersom pappa är i Sthlm på veckorna och jobbar.

Och denna eländiga snö, som kommer och försvinner hela tiden! Jag blir så fruktansvärt irriterad. Bara en massa is! Jag måste vara den enda som tycker det är bra med dom här klimat förändringarna, jag längtar så till det året när det inte blir vinter, då kommer jag vara lycklig.
Och appropå lycklig, fick nys om att det va en ledig tjänst på Brittas hotell.
En lite allt i allo, reception, kök och städ. Så hon skulle höra sig för om mig där.
Jag skulle lätt bli världens lyckligaste människa om jag skulle få det. Men eftersom allt  i mitt liv tycks gå emot mig, så har jag inga större förhoppningar. Men jag "smyg" hoppas iaf =)
Nu är jag så himla dö less på att vara hemma bara, nu vill jag verkligen ha ett jobb och komma ut!
Jaa, den som lever får se!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: S A R A

hmmm tkr
inte om klimat förändringen, asså jo visst det skulle vara bra utan vinter :) tittade på den the day after tomorrow man börjar tänka till när man ser på den...

2008-02-02 @ 21:59:16
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0