Rock Star Baby!

Måste bara få säga att guuud vad jag älskar Line of fire med E-type & The Poodles!
Och Tindra hon kommer i extas när låten spelas! När den tar slut tittar hon surt på datorn och säger "Däääääääär!"
Så frågar man om hon vill höra den igen, då skiner hon upp och säger kort, bestämt och lyckligt "Mmm!"
Sen börjar hon rocka loss när låten spelas! Haha, det är min lilla Rock Star det! =)
Sångaren i Poodles, Jakob(?) han är så het, och rösten hans.. Mmmm! haha!
I JUST LOVE IT!


Dessutom undrar jag om det finns nån vänlig själ som kan berätta
hur man lägger in en sån där YouTube klipp ruta i inlägget?!?
Lyckades iaf att länka låten =)


Tjingeling & God Natt!

Kommentarer
Postat av: frida

Gå in på klippet du vill lägga in, på höger sida står det "Embed". Kopiera den html-koden... Gå in i bloggen och skriv ett inlägg ellr vad du nu vill göra.. När du är klar klickar du på HTML som står uppe i menyn där bl.a. Kursiv text finns.. Klicka där och klistra in koden.... *BadaBim-BadaBom* så är klippet inne i bloggen.....

2008-02-17 @ 23:34:53
URL: http://fridelixen.blogg.se
Postat av: isa

tjena! håller med om att han har en helt grym röst!
å när han tar dom där ljusa höga tonerna...ååå
haha ha de gött!
kram isa

2008-02-18 @ 13:02:47
Postat av: Emma

Tänk att min lill syrra på 5 år älskar den låten också, mammma håller på att bli galen:) men är man ett sladd barn, så verkar det som att man får allt här i livet:)
Ha de bra med din lill ROCK STAR BABY!!

2008-02-19 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0