Skandalfestivalen!

Och denna eländiga melodifestival blir jag inte klok på,
den håller på att spåra ur totalt!!! Det måste väl finnas bättre artister att ta med?
Som Kebabpizza låten, fanns det verkligen ingen bättre? Isf vet inte jag vart sverige är på väg!
Det va ju så många dåliga!
Meen jag måste säga det att gud vad Sanna Nielsen's låt va bra, brukar inte tycka om hennes låtar!
Förra helgen va det Britta's fel att Christer Sjögren gick vidare, hon ringde nämligen å la en röst på honom.
Och som vi (Jag & Carolina) skällde på henne. Och igår, va det mammas fel att "Bröderna röd" gick vidare, gud vad arg jag blev. Så vi har bestämt att på finalen har både Mamma och Britta totalt telefonförbud!
Och Ulf ska få tittar förbud, han är den nya Christer Björkman, har vi kommit på! 
Förra omgången va han så säker på att Christer Sjögren skulle gå vidare och voila!
Igår va han säker på att "Bröderna röd" skulle gå vidare, och titta ännu en gång hade han rätt!
Vi är skrämda!

Har beställt fodrade regnkläder till Tindra på
Pippilotta.se , kommer bli kanon bra till våren!
(Jag behöver väl kanske inte tillägga att det är den Rosa/Bruna, jag har beställt)
176148-101


Nää, nu blir det duschen sen ut med Tindra!
Snacka om att man är slö, har varit vaken sen 7.30 men inte gjort något än!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Bomullstussen

Häftiga regnkläder!

2008-02-17 @ 10:47:35
URL: http://bomullstussen.webblogg.se
Postat av: Anna

Skit snygga regnkläder!

2008-03-19 @ 12:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0