Barbie blöja

Carolina kom hem ifrån Umeå i Tisdags.
På Onsdagen va jag barnledig, så jag spenderade hela dagen med Carolina på sjukhuset, kom dit vid 11- tiden och åkte hem strax efter 21. Men tiden går ju så himla fort när vi är med varandra, så det kändes som nån enstaka timme bara. Hade väldigt trevligt iaf!
Även att jag fick vara med när lilla Savannah skulle tvättas, så jag fick se det lilla miraklet utan "näs- slangen"
så otroligt lite och gullig! Fick byta blöja på henne med, och så otroligt liten blöjan va.
men jag fick se en blöja som va ännu mindre, den va kanske 5 cm från en sidan till andra.
Barbie- blöja skulle jag vilja kalla det!

Får göra en uppdatering senare eller i morgon!



Tjingeling!



Mååste bara få tillägga en sak,
vissa personer äcklar mig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0