Ett nytt år

Ska vi se då, Nyårsafton fick jag barnvakt så då vart det fest på Södermalm.
Fast jag va i valet å kvalet länge om jag skulle på fest eller inte, barnvakten slutade nämligen klockan 2.
Men jag kom fram till att skulle jag inte gå ut, så skulle jag ångra mig hela kvällen. och skulle jag bli bakis va det en smäll man fick ta dagen efter. Men jag tog det relativt lugnt! Och Tindra sov ända till klockan 12 dagen efter.
Så då vaknade man pigg och utvilad.
Hade iaf himla trevligt på festen. Va dock inte så många man kände, men så va det för dom flesta där.
Så det vart bra i slutänden.

Min lilla boxare :
176148-96


Ibland börjar man fundera vad vissa människor håller på med.
Man blir så himla fundersam! Men mår du bra av att ha det så, så fine för mig.
Jag ska inte lägga mig i! Sitt där du i din lilla bubbla, jag ska inte spräcka den!
Vi hörs, när vi hörs!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ingen du känner

ärligt talat så har du antagligen det sötaste barnet jag någonsin har sett. helt ärligt.

2008-01-08 @ 22:11:46
Postat av: Cissan

Tackar =)

2008-01-09 @ 16:35:08
Postat av: Jossan

Jaa verkligen söt, du måste ju vara jätte stolt!

2008-01-16 @ 15:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0