Hästar & Dagis

Idag har jag och Angelina varit ute på långtur med hästarna i det underbara vädret,
Tindra premiär red idag. och det förevigades med lite bilder!

(Måste ju få tillägga att jag är inte full eller nåt, har bara solen i ögona! haha)
176148-99176148-98



På onsdag börjar lillhjärtat mitt på dagis. Jag undrar verkligen hur det kommer att gå.
Hon är ju inte så van med andra barn, så jag är beredd på en låång inskolning.
Men bara hon får kolla in barna och fröknarna ifred, så går det nog bra.




Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Ojoj det där ser kul ut, jätte fina kort på dig och din prinsessa!

2008-01-20 @ 15:32:34
Postat av: Fia

Va mysigt det där ser ut!

Oroa dig inte för inskolningen, min son var inte heller van vid andra barn men han var ändå väldigt självständig och framåt under inskolningen så det gick hur bra som helst.
Dock så kommer sjukdommarna med dagis så bered dig på många sjukdagar hemma.
Lycka till!:-)

2008-01-21 @ 12:32:20
URL: http://fialiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0