Kattskrälle!

Helgen har vi tillbringat hos mamma, i fredags kom Britta och Igge dit också.
Hade det jätte trevligt, men sen vid 22- 23 tiden fick ulf en utryckning till stan, han va tvungen att åka till mamma sin. men det gjorde väl inte oss något, men sen vid 24- tiden ringer min telefon.
Det va min granne. Det va någonting som pep i min lägenhet. jag fick ju panik, men han hade kollat in genom brevinkastet och det verkade inte brinna iaf. Men det kunde ju vara frysen för när den frostar av sig piper den.
Men jag va bara tvungen att åka hem, så Igge fick en utryckning till stan han med.
När vi kom hem till mig visade det sig vara klockradion(!) som stog och pep, och som det lät i hela trappen.
och jag kan tänka mig att det lät väldigt mycket in till grannarna för dom har sovrummet sitt vägg i vägg med mitt sovrum. Så jag röck ur sladden för att vara på den säkra sida. men den hade då fått för sig att den skulle pipa, och högt som attan även. Så tokigt det kan bli, men det löste ju sig iaf!

Lördagen vart det omvänt då åkte vi till Alnö, till Britta och Igge.
Åt god mat och hade trevligt. Åkte även upp till graven och tände ljus för Patrik och Jim.
Hua, kyrkogårdar är väl inte ett ställe man vill vara på. Dessutom lämnade dom mig själv ute,
jag va ju tvungen att sätta Tindra i stolen och sen gå runt bilen alldeles själv medans dom satt tryggt i bilen.
Va ju nära att jag skulle kissa på mig. Inte så illa va det då, men jag sprang iaf. och blåste som attan gjorde det.
Efter det va vi ute å åkte lite, Britta fick ha en liten sightsening i ett nytt område på Alnö.
Ohh du, vilka fina hus det va där. Hittade iaf villan jag ska bo i, i framtiden!
Även att Frida kattskrälle klöste Tindra så hon fick ett stort klös märke som går runt hela handleden.
Stackars min bebis!


176148-97

Förhoppningsvis ska jag inhandla en dator snart,
åhh som jag längtar!  Även att jag har fått tid till Njur röntgen den 5/2.
Får se hur det går då. Hoppas dom hittar något, så man vet vad som felar!

På återseende,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sara .B

Så söt dotter du har, vad härligt med snö, här nere i skåne så har vi ej något snö!!
Ha det så bra.

2008-01-16 @ 15:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0