Snögubbe!

Jag måste bara berätta om en så stor besvikelse.
Igår va jag och Tindra ute och byggde en snögubbe hemma hos mamma.
Vi höll på med den rätt så länge, och Tindra va så duktig att platta till och jämna till.
Ovh vi letade efter saker som vi kunde ha till ögon, näsa och mun.
och det hittade vi, gjorde även armar på gubben. och den va så fin!
Sen igår kväll när jag skulle ut å röka, så ser jag att den stackars gubben har vält och ligger i hundra små bitar.
Besvikelsen va stor. Men jag bestämde att vi skulle laga den idag, men då har hundjäveln eller förmodligen alla hundjävlar där gått å kissat på gubben.
Känns inte så lockande att laga den då!



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hehe så kan det bli ibland, men tråkigt för dottern din..

2008-01-16 @ 15:40:56
Postat av: Carina

Blev lika för mig och min dotter också Hm!

2008-01-20 @ 09:37:37
Postat av: Sara Eriksson

Faan vad trevligt att bygga en snögubbe, det har inte jag gjort på flera år, kommer det snö här så ligger den typ kvar en dag:(

2008-01-20 @ 09:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0