After Work

Fyyyy (ursäkta) faaaan vad varmt det har varit idag.. och det har varit totalt kaos på jobbet, hela datasystemet har varit nere. Och man tror inte att datorn har så stor betydelse.. men det har den kan jag lova!  Nää, gud alltså!
Jag hoppas att allt funkar i morgon!
Tyckte lite synd om Maria som kom och jobbade eftermiddag, kom från en lugn tripp på stan.
Rakt in i kaoset! Haha... Skulle egentligen ta en liten after work med henne, men hon orkar inte vänta på att jag ska duscha. har inte orkat dragit mig in än. Och hon slutar.. för 15 minuter sen :p
Men jag kanske kanske, kan få med henne endå.. hihi!
Får se om jag nästlar in mig hos Lolle som ska till birsta nu, vill köpa ett par jeans shorts tills i morgon..
Och kanske nån iskall cider till ikväll, som jag kan sitta och mysa med =)

Nää, kanske måste hoppa in i duschen om jag ska hinna med honom!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: S.P

Du kanske skulle vilja följa med mig och ta en cider (snygging)!?

2008-07-25 @ 20:10:20
Postat av: isa

tjena! har tänkt på dej idag då jag å lilla låg å glassade i sguggan me glass:o)

syns förhoppningsvis imorron:o)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0