Bebisar

Nu är vi nästan nyss hemkommen, vart att vi åkte till mamma igår.
Så idag har vi varit å äte och handlat lite.. Så får vi se vad jag och plutt ska hitta på sen, nu ska hon sova en stund iaf.
Va förbi M igår på kiosken, surrade lite och sånt. så han skulle väl höra av sig nåt. Lär ju bli år 2093..
Men bättre sent än aldrig, som man brukar säga :p Men jag saknar honom faktiskt. Han är ju så mysig.

Hmm, annars dåå.. Finns väl inte så mycket mer att berätta just nu... (Inget jag kommer på iaf)
Ni kan ju få se bilder på Rondos bebisar
dom är ju såå gulligt!  Så nu ska dom säljas, dom hade lagt ut hundarna på ST idag . gick tyvärr inte att länka direkt till annonsen!

Hade det inte varit för att dom måste ut en massa massa gånger, och hårar och har sig.
så hade jag mer än gärna velat haft en, och om den va valp hela livet.. haha.. Vilka krav!

     


Nää, balkongen nu!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tindras mormor (Den eviga unga vackra kvinnan, ni vet)

Så söt valparna är, tråkigt att dom inte är kvar för evigt, men sånt är livet!



Pussoch kram vi syns på stan

2008-07-18 @ 11:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0