Gatufesten Del2

Jaa, jag vet inte vart jag ska börja!
Hade nå så otroligt roligt igår! 
Jaaaa iaf, så kom Stefan och Micke hem till mig igår, vi satt här och förfestade, hade jätte trevligt!
Det bar av ner mot stan vid 22-23 tiden, slank in på dalton's öltält drack massa cider och surrade.
Sen så skulle vi gå och kissa, så då började dom tjafsa så jag fintade bort dom och gick och träffade Maria (En tjej från jobbet) och vi har ju så himla kul tillsammans och ännu roligare hade vi med alkohol i kroppen. Surrade och skrattade hur mycket som hellst.
Sen så såg jag en kille i baren som jag kände igen, han såg ut som kioskis, så jag va tvungen att gå och kolla och mycket riktigt va det han =)  Han vart jätte glad, för han hade nämligen beskrivit hur jag ser ut för sina kompisar så om dom skulle se mig skulle dom säga till honom. Även att jag tyckte det va dags att vi presenterade oss för varandra, men han visste redan vad jag hette. och Kioskis heter Marcus! Berättade även att han gick under namnet kioskis, det tyckte ju han va skit kul. fast han ville inte bli kallad det nå mer. men det får han bli endå.. haha!
Så iaf, så kom han och en kompis och satte sig med mig och Maria, och vi surrade och hade oss. Drack även en massa.
 vart även en hel del pussandes ; )
Kioskis och kompisen ville att vi skulle följa med på efterfest, så visst tyckte vi, det kan vi väl.
vi hade verkligen svårt att hålla oss ifrån varandra! och han är ju så himla lång, har för mig att han sa 1,95 så jag fick stå på tå. haha!
Vi surrade  även så himla mycket om allt och inget.
Fick även reda på att han har varit intresserad av mig lika länge som jag i han, ungefär.
Festade väl fram till 5-tiden i morse. men Maria gick väl hem vid halv4 - 4 tiden, stackarn skulle ju upp och jobba idag.
Så det vart ju att jag sov över där, kioskis ville nämligen det (och Nej, det hände inget snusk :p)
Låg och surrade en massa, myste och hade oss. Så idag låg vi i sängen fram till strax före 1. haha! Så länge har jag inte legat i sängen sen jag va 16 år.
Åhh, det är så mycket. men orkar inte berätta.
Jag är helt salig idag iaf =)

     
   



Just ja, måste ju berätta att det va en kille som frågade om jag och Maria va tvillingar igår! =)
Ähh, orkar inte skriva mer!
Hade iaf en underbar kväll, på alla sätt!


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Din vackra mor och din bedårande vackra dotter

Hej! Det är dina två favoriter som skriver!

Vi sitter här och väntar på fina damen i från öfr Östermalm, vi är ganska sugen på en riktig god stads pizza som vi hoppas på att du har med dig när du kommer ut hit på landet, annars blir vi ledsen i ögat:-( Tindra vill skriva några ord till dig, jjwwqjjjjjjjjjjjkjkjfffkg kgk bbbbbbnnmnmmnmmnmkmmmmmmbvcdghbbbbbbfddx fffsssgytty, tyvärr så är jag inte så bra på att läsa på hennes språk, men det står väl något om pizza skulle jag kunna tro:-)



Puss och kram vi syns inte på stan

2008-07-06 @ 17:55:53
Postat av: Britta

Jag undrar bara vilken utav dom som är kioskis.....

Är du lycklig nu Ciccilina?

2008-07-06 @ 19:12:18
Postat av: Cicci

Ohh jaa, att jag är =)

Det är han som gör så fina pussmunnar :p

2008-07-06 @ 20:21:34
Postat av: Anonym

Hihi kioskis

2008-07-06 @ 21:00:31
Postat av: isa

gu va kul för dej cicci!

vill oxå va nykär:o)



du får skriva lite mera senare om honom

nyfiken



kramar

2008-07-07 @ 09:35:07
Postat av: isa

tjena! du är utmand, läs mer i min blogg hur du ska göra:-D Lycka till!

2008-07-07 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0