Gatufesten!

Igår blidde det Gatufesten, efter mycket och då menar jag mycket stress.
Svetten bara forsade från mig, Carolina skulle komma vid 17 tiden till mig, och jag kom hem nångång efter 18,
fast då hade hon inte varit här så länge ändå.
Vi satt ute på balkongen och drack och surrade en massa.
Och det va så kul, för vi va helt inne i vårat prat. Så ser jag i slow motion hur carolina är på väg att aska i sin nyöppnade öl, precis när hon "trycker" till på ciggen så askan lossnar, utbrister jag "Meeeen Carro!! Är den där tom?" Lite ställd svarar hon nej, det är nyöppnad. haha, jag trodde jag skulle skratta på mig :p och det roligaste va att efter ett tag, typ exploderade askan, så skummet bara vällde upp ur ölen. haha!
Sen så kom André och Mattias alias kryckan (haha) hit. Och vi surrade och hade jätte trevligt, även fast dom va nykter. Carolina va lite fascinerad över att dom kunde va rolig, fast dom va nyker haha! Sen for vi ner på Gatufesten, jag tror klockan va ganska mycket. Träffade jätte mycket folk, som man inte har träffat på evigheter. Det va så himla kul!
Även att jag och Carolina dansade styrdans, men ingen av oss vet hur man gör. så jag frågade André 100 ggr hur man gjorde, men det glömdes bort när vi dansade, och vi är lika dålig så det vart kanon bra =)
Sen när allt stängde så for vi på McDonalds, där jag härjade runt på parkeringen. Även att jag och Carolina skulle promt ha rosa glas, fast dom hade bara gröna.
så vi vart lite sura över det, men det gick äver när vi väl fick maten!
Så vi får tacka André för skjuts och mat, Kryckan va även med han å!  Vi hade så jäkla roligt!
Jag surrade så mycket igår, så till slut svek rösten mig. haha!
Åhh, det är för mycket att berätta om gårdagen!
Men en sak är säker iaf, det va en totalt lyckad kväll!
Just jaa, när jag kom hem igår hade jag 50 kr mer än vad jag hade med mig ut.. haha!
Träffade en kompis till pappa som tvingade på mig 150 kr, för han tyckte att jag förtjänade att ha en riktig brak kväll..
Sen såg man ju till att bli bjuden av andra. så jag betalade bara för 2 cider igår. Det är inte dumt att vara tjej måste jag säga! Så igår blev det oootroligt mycket cider. Hade ju 8 Xider Cactus/ lime (Som förövrigt måste va det godaste som finns) och jag drack upp alla innan vi for ner, sen vart det massa blask cider där nere.

Jag känner mig faktiskt lite festar sugen ikväll med, grannarna i huset bredvid har fest.
Åhh, vad jag önskar att det va igår igen =) Men förmodligen blir det Gatufesten på lördag också, men det är absolut inte säkert.

(Blir väl förmodligen några bilder senare, från gårdagen)

I morgon ska jag jobba och även på lördag. hoppas det inte blir lika varmt som det va idag och igår bara.
Eller på Lördag eftermiddag kan det bli super fint väder!


 


Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Det måste vi verkligen !

2008-07-04 @ 07:45:50
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Britta

Det finns kurser för styrdans eller foxtrot som det heter egentligen.....

2008-07-06 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0