Kokhett

Det är KOKHETT ute, och jag ska jobba!

Åkte till mamma igår, och vi blev kvar över natten.
Satt och surrade med Lena i fleeera timmar, jätte trevlig och lättsam tjej.
Surrade om allt mellan himmel och jord, men mest vilket problem killar är.
Så vi konstaterade att ju äldre dom blir, ju knäppare blir dom!
Visade sig även att hon och jag är väldigt lika, när det gäller killar. Mysko!
Även att hon hade varit med om typ samma sak som mig, fast värre.. Så jag är glad att det hände så pass tidigt som det gjorde, och inte 4 månader senare. Det va jätte skönt att få prata med nån som förstår hur man tänker och känner, för även fast det inte va lång tid så blir man sårad. Man blir ännu mera sårad av att man vågade prova släppa in människan i livet sitt. Men man blev blåst på allt och han gjorde bara saken värre!

Nää, nu måste jag ta och göra mig klar!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0