Latmask!

Jaha, idag jobbar jag Em, börjar inte föräns kl 14. drygt!
klev upp kl 7, och lämnade Tindra på dagis till klockan 8. Gick till dagis idag och gud vad skönt det va.
Har ju farmors bil nästan hela tiden, så då blir man lat och tar bilen ist. Och som resultat av det, har jag gått upp 3 kg!!
Så nu blir det promenad hädan efter, ska försöka iaf =)
Men iaf, jag vill inte jobba Em, gud vad drygt. och jag vet inte vad man ska göra, och dessutom om det är nån Vip som ska göras, så vet jag inte vad som ska vara i dom olika vipparna. Så det är bra att Britta jobbar idag, för hon kommer få 1000 frågor. haha.
Och sen går ju alla hem kl 16, så då blir jag själv fram till 18. Hua, vad tråkigt!
Jonas skulle iaf hämta lill gumman på dagis, så det va ju bra. Måste väl kanske påminna honom om det, så han inte glömmer bort det :p
I morse va Tindra helt död, höll på i en kvart å väcka henne, sen öppnade hon ena ögat, tittade på mig och vände sig om. Så fick jag försöka i 5 minuter till, tillslut satte hon sig upp.
Det är så lustigt det där, när vi är ledig då kan hon vakna vid 6-7 tiden och vägrar somna om.
Men när jag jobbar och Tindra ska på dagis, ja då är hon helt död, och skulle säkert kunna sova till 10 iaf..

Nää, nu ska jag ta och städa lite här hemma, har ju inte blivit mycket av det sista tiden.
Har ju jobbat så mycket, så nu jäklar ska det bli lika skinande rent som jag alltid brukar ha!

På återseende,
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

jag kan inte ringa mobil längre , rizzto ha spärrat.. så ring mig du !

2008-07-01 @ 20:39:05
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0